Mamma häng

såhär har det sett ut hemma hos oss idag 5 mammor och 5 bebisar.. supermysigt! Ätit sushi och bara snackat.

Nu ligger en trött liten kille i min famn och sover, jag ska tagga till för ett gympass! Ska köra flås idag på crosstrainern tror jag. Känner för ett riktigt svettigt pass med grym musik i öronen. Pepp ♡ vad tränar ni idag?

Gillar

Kommentarer

Jenny
,
Skulle blivit första spinningpasset sen förlossningen men istället blev det sjukstuga här Som jag hade längtat. Vilken bra blogg du har!!
Lisa
,
Åh så mysigt att träffas med alla bebisar Önskar jag kunde skriva att jag skulle på gymmet och svettas oxå men jag får minsann vänta ett tag till innan bebis är ute och kroppen läkt.. å andra sidan så kan det vara ganska svettigt att vara höggravid oxå Har en liten fråga som inte alls har med inlägget att göra.. ska till och packa BB-väska.. har du några tips på vad som är bra/skönt att ha med? Vi har 14 mil till förlossningen så jag hoppas vi får stanna tills vi ska göra PKU testet.. så det är ju inte bara för nån timme jag ska packa. Och inte "bara" för sambon att åka hem och hämta om man saknar något
Hanna
,
Intervall 40 min, springa 1 min och gå 1 min. Varvade ner 5 min och gick då. Sen styrka för armar i 15 min ☺️
Sofie
,
2 promenader i helt ok tempo för att vara i v 38 Men mkt mer än jag orkat sista tiden, så mkt bättre man mår direkt när man kan röra sig! Läängtar tills lillen är ute och man kan promenera längre och sen träna igen!
Jessica,
40 min intervaller på löpbandet imorse och ett rygg/bicepspass ikväll toppenblogg!
frubark.blogspot.com