Bring sportswear

 
"lyfter man upp huden så finns det lite muskler under" nu ska det där överflödiga bort! Har testat lite övningar med bebis idag för att ens se om mina övningar skulle funka.. i teorin kan allt vara jättebra men i praktiken inte funka alls! Men det gick jättebra och Frank skrattade mest igenom övningarna.. träning ska vara kul sägs det! ;) hih. Mina fina kläder är från Bring sportswear.. tycker verkligen att dom får fram kroppens fina former och de är fruktansvärt bekväma vilket jag tycker är viktigt när man tränar.. man vill inte känna sig som en uppstoppad korv.

Gillar

Kommentarer

Lisa,
Hej! Jag har en fråga. Jag har ett liiiitet mellanrum kvar i diastas ovanför naveln.. Ska jag fortsätta med endast aktiveringsövningar eller kan jag börja träna lite mer? Det kryper i kroppen efter ett riktigt styrkepass.. Födde för 3 mån sen och jag har gjort aktiveringsövningar varje dag och flera gånger per dag i vardagen precis som du har skrivit att Du har gjort. Så svårt att veta när man kan köra igång lite mer, är rädd att göra fel och har för tillfället inte råd att gå till nån pt och få hjälp. Tacksam för svar 😊
Lisaandetsdon@hotmail.com
viktoriabe
,
Hej jag skulle börja träna vanliga övningar där du inte kopplar i magen allt för mycket.. alltså inte belastar "6 packet" men du aktiverar ju bålen bra i många övningar med egen kroppsvikt och detta är ju fördelaktigt för kroppen att bygga upp sig igen och få en stark bål 😊 så ingen magträning specifikt men träning är ok!
Lisa,
Tack för att du svarar så snabbt 😊 Har du några tips på några övningar jag kan köra?? Du är ju så duktig när det gäller träning och jag kan inget
Lisaandetsdon@hotmail.com
viktoriabe
,
Alltså börja med standard övningar som benböj utan vikt fokus spänna bål och knipa, militärpressar med stången ovanför huvudet pressa upp mot tak (axlar) rodd för ryggen/ryggresningar/ höftlyft och Armhävningar där skulle jag börja 😊 lycka till!