VISA ARKIV & KATEGORIER   |   SÖK
Annons

God service gör allt

Idag har jag ju uträttat massa ärenden, dunkudden som vi köpte samtidigt när vi beställde vår säng hade blivit fel! Har försökt ge den en chans varje kväll när det är dags för oss att sova men jag tycker den är så obehaglig och jag vaknar alltid upp med ont i nacken.. första natten kändes bra men de var nog endast för att jag intalade mig att den ska va skön eftersom den var så dyr (ca 2000:-) 

Tog äntligen mig i kragen för att reklamera den då jag måste fått fel kudde med oss hem, den kändes som natt och dag i jämförelse med hur den upplevdes i butiken. Läste sen att det var en hög modell och jag skulle ju ha medel/låg så då hade jag ju ändå fått fel. 

Men man vet aldrig med butiker om man ska behöva starta ett krig för att få sin rätt igenom, så jag läste på om reklamation i köpelagen så att jag var väl påläst om mina rättigheter – att jag faktiskt hade rätt till en NY! 

Väl i butiken så var det INGA BEKYMMER ALLS, sådan lättnad när man får ett sådant bemötande och man slipper stå där och liksom kriga för sin sak! jag fick byta till den kudden jag egentligen skulle ha, men just den kudden ”Mette” skulle utgå ur sortimentet så det fanns inga kvar i butiken bara på Sveavägen inne i stan och jag var på Bromma Blocks. Så säljaren var så himla schysst och sa att jag kunde få ta provkudden GRATIS! 

Kudden har ju haft ett örngott på sig och den är tvättbar så jag fick alltså kudden GRATIS!!! + ett presentkort på vad den andra kudden kostade för oss. Så nu har jag alltså den kudden jag ville ha samt ett presentkort att shoppa något annat för på SOVA. Det kallar jag service!

Så tack tack snälla personalen på sova Bromma för att ni är så trevliga och hjälpsamma. Detta gjorde min dag ❤️


Annons

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

För att få de senaste uppdateringarna